loading...
پایگاه سرگرمی و تفریحی برمودا
تبلیغات ویژه
عنوان
گالری عکس بازیگران و هنرمندان فتوسیتی

شایان بازدید : 782 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)


روزنامه خراسان: مردي که سر نوعروس ۱۹ساله را بريده و متواري شده است تحت تعقيب قضايي قرار گرفت.

 روز دوشنبه گذشته تلفن قاضي ويژه قتل عمد به صدا درآمد و ماموران انتظامي وي را در جريان جنايتي هولناک قرار دادند.

به دنبال دريافت اين خبر و با توجه به اهميت موضوع، بلافاصله «قاضي موحدي راد» براي بررسي موضوع به محل اعلام شده عزيمت کرد.

 تحقيقات قضايي که در منزل محل وقوع جنايت آغاز شده بود نشان داد جسد، مربوط به نوعروسي ۱۹ساله است که به تازگي زندگي خود را با جوان افغاني آغاز کرده بود. آثار چند ضربه چاقو درحالي روي بدن مقتول ديده مي شد که عامل جنايت سر اورا به طور کامل بريده و متواري شده بود.

در ادامه بررسي ها مشخص شد زوج جوان منزل مذکور را به تازگي اجاره کرده بودند اين درحالي بود که کارد خون آلود آشپزخانه نيز در کنار جسد قرار داشت و تازه داماد هم از محل گريخته بود.

اين گزارش حاکي است: به دستور مقام قضايي جسد زن جوان براي انجام معاينات و تعيين علت دقيق مرگ به پزشکي قانوني انتقال يافت اما اظهارنظرهاي اوليه پزشکي حاکي از آن است که چند ساعت از مرگ زن جوان گذشته و او شب قبل از کشف جسد به قتل رسيده است. ت

حقيقات کارآگاهان پليس جنايي آگاهي خراسان رضوي با دستورات صريح قاضي ويژه قتل عمد براي رديابي و دستگيري متهم فراري ادامه دارد.


شایان بازدید : 418 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

این آرایشگاه زنونه ها به اندازه پیچ و مهره هوایپما آپشن داره
حالا سلمونی مردونه میری میگه سر یا صورت !؟

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ جوک خنده دار◊◊◊◊◊◊◊◊

 

ﯾﺎﺩﺵ ﺑﺨﯿﺮ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺭﻭﺯ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺑﻮﺩ ﻭ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺍﻭﻝ ﺍﺑﺘﺪﺍﯾﯽ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﺟﺰ ﻣﻦ
ﺭﻓﺘﻢ ﭘﯿﺶ ﻣﺪﯾﺮ ﮔﻔﺘﻢ ﺁﻗﺎ ﻣﺎ ﻫﻢ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﻨﯿﻢ !؟
ﯾﻨﯽ ﺍﺯ ﺑﭽﮕﯽ ﺑﻪ ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ﻣﻨﮕُﻼﺯﯾﺴﺎﺯﯾﻮﻡ ﻣﺒﺘﻼ ﺑﻮﺩﻡ !

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ جوک خنده دار◊◊◊◊◊◊◊◊

 

توی این فیلما و سریالای خارجیا
همه به هم خیانت کنن ، هیچیشون نمیشه!
ولی اگه بچه‌شون مسابقه داشته باشه
پدر خانواده نره مسابقه‌شو ببینه؛ بنیان خانوادشون به باد میره



شایان بازدید : 501 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)


به گزارش باشگاه خبرنگاران،طی سالهای اخیر و با افزایش تب ورود خودروهای لوکس غربی به کشور، پورشه سواران دارای برندی خاص در جامعه شده و با استفاده از جذابیت ها و قیمت خودروی خود، تلاش کردند نام این محصول گران قیت را تبدیل به نشانی از یک طبقه خاص مرفه در کشور کنند و فخر سوار شدن بر خودروی یک میلیاردی را ملموس تر بچشند و بچشانند.



شایان بازدید : 521 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)


برنامه ویتامین 3 که اجرای بر عهده علی ضیا است، امروز حاشیه جالبی داشت.

امروز محمدعلی محمدیان معلم فداکار مریوانی و ماهان رحیمی دانش آموز بیمار مریوانی مهمان این برنامه بودند.

در اقدامی جالب علی ضیا در حمایت از کودکان سرطانی سر خود را به دست معلم فداکار مریوانی تراشید.


اقدام جالب علی ضیا در تلویزیون

شایان بازدید : 1268 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (1)


زیر پوست شب؛ در خانه های تیمی بساط برای رقابت مردان برپاست، ده نفر، بیست نفر یا صد نفر برایشان فرق نمی کند تا آخرین نفر را نگاه نکنند به انتخاب رضایت نمی دهند…


\"https://rozup.ir/up/bermoda/57131456263682496693.gif\"

شایان بازدید : 737 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)


کمند امیر سلیمانی بازیگر نقش " آذر "در سریال پدر سالار که به عیادت "محمدعلی کشاورز" رفته بود روز گذشته با قرار دادن این عکس در صفحه شخصی اش در شبکه اینستاگرام نوشت: "امروز، من و پدرسالار، خدا حفظشون کنه"

https://rozup.ir/up/bermoda/fun/%DA%A9%D9%85%D9%86%D8%AF%20%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1%20%D8%B3%D9%84%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C.jpg

پدر سالار یک مجموعه تلویزیونی درام محصول سال ۱۳۷۴ به تهیه کنندگی و کارگردانی اکبر خواجوئی است که بازیگران سرشناسی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.
بازیگران: محمدعلی کشاورز، حمیده خیر آبادی، خسرو شجاع زاده، سیامک اطلسی، جمیله شیخی، کمند امیرسلیمانی، ناصر هاشمی، محمود جعفری، محمود پاک نیت، آزیتا لاچینی، کتایون ریاحی، پرستو گلستانی، اکرم محمدی، فرحناز منافی ظاهر، حسن مهمانی، جعفر بزرگی
خلاصه داستان: اسد الله خان پدر خانواده‌ای پرجمعیت است که با پسرها، عروس‌ها و نوه‌هایش در یک خانه زندگی میکنند. اما عروس کوچک او آذر، حاضر به زندگی در خانه مشترک نیست و همین باعث ماجراهایی می‌شود.



شایان بازدید : 410 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)


با میلاد پیامبر(ص)، خاتم پیامبران (ع)، پرونده نبوت برای همیشه مختومه شد. تمام أنبیاء (ع)، از حضرت آدم(ع) تا حضرت عیسی (ع)، بشارت آمدن پیامبر اکرم (ص) را به پیروان‌شان داده بودند و پیامبراکرم (ص) در ‌چنین ایامی قدم به عرصه گیتی نهاد


شایان بازدید : 409 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)


سازمان فضایی آمریکا (ناسا) از مردم دنیا دعوت کرد نام خود را روی یک ریزتراشه در داخل یک فضاپیما که قرار است به سمت سیارک بنو (Bennu) فرستاده شود، حک کنند.

به گزارش ایرنا از دیلی میل، این ریزتراشه قرار است سال 2016 توسط یک فضاپیمای آژانس فضایی (OSIRIS-REx) به سمت سیارک بنو (Bennu) پرتاب شود.

این فضاپیما بیش از دو سال را صرف ماموریت روی این سیارک که 500 متر عرض دارد، کرده و پس از نمونه برداری از سطح این سیارک، نمونه ها را توسط یک کپسول به زمین خواهد فرستاد.

ناسا از کسانی که مایل به شرکت در برنامه ˈپیام به بنوˈ هستند دعوت کرده است تا 30 سپتامبر (8 مهر 93) در وب سایت (http://www.planetary.org/get-involved/messages/bennu/) ثبت نام کنند.

پس از ثبت نام در این وب سایت می توان گواهی شرکت در ماموریت فضایی

(OSIRIS-REx) را دریافت کرد.

هدف ماموریت (OSIRIS-REx) پاسخ به سوالات اساسی در مورد ترکیب اولیه سامانه خورشیدی، و منبع مواد آلی و آبی است که سبب به وجود آمدن زندگی روی زمین شده است.

دانشمندان همچنین امیدوار هستند بتوانند با این انجام این ماموریت مدار سیارک ها را که نشان دهنده تهدید به برخورد با زمین است، پیش بینی کنند.

دانشمندان ناسا بر این باورند که غلظت بالای مواد خام موجود در سیارک ها از جمله مواد تشکیل دهنده سوخت و فلزات گرانبها مانند آهن و پلاتین می تواند ذخایر مهمی از منابع طبیعی را برای زمین فراهم کند.

شایان بازدید : 384 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (1)


یک زن 41ساله که علاقمند بود تا شبیه کیت وینسلت, بازیگر زیباروی هالیوودی شود, مبلغی در حدود 15هزار دلار خرج هزینه های جراحی زیبایی و ماساژ مخصوص صورت کرد تا بتواند شباهتی به کیت وینسلت داشته باشد!



شایان بازدید : 354 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)


پنجاه سال پیش در برخی از کشورهای اروپایی باغ وحش هایی از انسان وجود داشت. در این باغ وحش ها سیاه پوستان و به ویژه کودکان سیاه پوست به نمایش گذاشته می شدند. این عکس مربوط به کشور بلژیک است و در سال ۱۹۵۸ گرفته شده است.


باغ وحش انسانی


شایان بازدید : 279 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)


پایگاه خبری جماران: در بیست و چهارم دی ماه 1359 شمسی فهرست دارایی های رهبر کبیر انقلاب اسلامی به دیوان عالی کشور اعلام شد.

صورت دارایی‌های امام خمینی(1) نزد دیوان عالی کشور به شرح زیر اعلام گردید:


شایان بازدید : 517 جمعه 20 دی 1392 نظرات (1)


باتریشا پس از خوردن ماهی خام و بزرگی در یکی از رستورانهای ژاپنی درد شدیدی از ناحیه شکم احساس می کرد.

https://rozup.ir/up/bermoda/Pictures/Funny/Photo_snakes.jpg

این زن ۳۶ ساله فورا به بیمارستانی در نیویورک منتقل شد. به گفته پزشکان وی در حین معاینه به طور مستمر حالت استفراغ داشت.پزشکان پس از معاینه، متوجه تحرکت موجود زنده ای در درون شکم وی شدند و پس از آنکه شکم وی را شکافتند ماری به رنگ سیاه و سفید پیدا کردند که طول ان تقریبا دو متر بود!
پزشکان و پرستاران با مشاهده این مار وحشت زده شدند و باتریشا نیز اکنون درحالت بهبودی بسر میبرد.

عرش نیوز

شایان بازدید : 246 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)



https://rozup.ir/up/bermoda/Pictures/Funny/Babak_Zanjani.jpg


مجله فوربس لیست 400 ثروتمند امریکا را بروز رسانی و منتشر کرده است که در ادامه لیست 28 نفر از ثروتمندترین های امریکا که از بابک زنجانی ثروتمندترند را به همراه اطلاعات تکمیلی مشاهده خواهید کرد.




https://rozup.ir/up/bermoda/57131456263682496693.gif

شایان بازدید : 294 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/bermoda/Pictures/Funny/Morteza_Heidari.jpg


بالاخره مرتضی حیدری مجری  مجرد صدا سیما، ازدواج کرد.

مرتضی حیدری دانش‌آموخته مقطع کارشناسی در رشته فیزیوتراپی از دانشگاه تهران و مقطع DBA در رشته مدیریت است.

 بر اساس گزارش وارده جمعی از کارکنان یکی از مجتمع‌های بیمارستانی تهران، حیدری با یک پزشک متخصص زنان عقد کرده است.

تجرد وی زمانی مشخص شد که احمدی‌نزاد رئیس جمهور وقت در مصاحبه زنده تلوزونی اش از حیدری خواست که ازدواج کند. حیدری بعد از این موضوع در رسانه‌ها گفت که با مادرش زندگی می‌کند و یک خودروی خوب دارد!

شایان بازدید : 133 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)


معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از دستگیری مزاحم تلفنی اورژانس قم خبر داد که بیش از هزار و 726 بار با اورژانس تماس گرفته بود.

مهدی فراهانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دستگیری مزاحم تلفنی اورژانس قم عنوان کرد: وی با شگردی خاص همزمان هر 8 خط ورودی اورژانس 115 قم را اشغال و دچار اختلال می‌کرد.

وی ادامه داد: این فرد طی چند ماه اخیر بیش از هزار و 726 بار با اورژانس قم تماس گرفته بود که با همکاری خوب نیروی انتظامی و دستگاه قضایی استان شناسایی و دستگیر شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با اشاره به مزاحمت های افراد برای اورژانس عنوان کرد: خلاء های قانونی باعث شده که برخی از این مزاحمین بدون هیچگونه ترسی حتی با شماره های ثابت و همراه خود اقدام به مزاحمت برای دستگاه‌های خدمات رسان به مردم باشند.

وی بیان کرد: در سال جاری نیز مزاحمی شناسایی شد که بیش از 586 بار با اورژانس تماس و حتی برخی از مواقع اقدام به دادن ماموریت های دروغین به اورژانس و وارد عمل شدن مامورین می شد.

فراهانی با بیان اینکه روزانه به طور میانگین 30 تا 35 درصد تماس‌های این مرکز مربوط به مزاحمین تلفنی است افزود: اقدام شایسته دستگاه قضائی استان در برخورد با این افراد که در واقع سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازند جای تقدیر دارد.

شایان بازدید : 159 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)


بانک ورزش: حضور یک ماشین حمل پول در تمرینات روز سه‌شنبه سرخپوشان، باعث غافلگیری هواداران این تیم شد. در این بین حتی شایعه شد که با این ماشین برای مدیریت پرسپولیس پول رسیده تا او بدهی‌اش به بازیکنان را بپردازد! اصل موضوع اما هیچ ارتباطی به این داستان‌ها نداشته و به علاقه چند کارمند بانک مرکزی برای تماشای تمرینات قرمزها مربوط می‌شده است.

ماشین حمل پول درتمرین پرسپولیس



شایان بازدید : 375 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)
در پی ارسال یک پیام متنی از طریق تلفن همراه به شماره داماد مبنی بر ربوده شدن عروس موجب برهم خوردن جشن ازدواج آنان در اوکلاهما شد و جستجوی پلیس برای دستگیری آدم ربا‌یان پس از اطلاع آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ا‌سو ‌شیتد پرس: تیفا‌نی بری 42 ساله درست یک ماه قبل از مراسم عروسی خود برای رهایی از ازدواج با " چاد‌ ‌مک گو‌ایر" در جولا‌ی 2010 میلادی در اقدامی عجیب وانمود کرد ربوده شده و پس از گذشت سه سال از آن تاریخ آن را برای خبرگزاری‌ها فاش نمود.

عروس

تلاش پلیس برای یافتن آدم ربا‌یان و قربانی در آن زمان بی نتیجه ماند

پس از چند ماه از آشنایی خانم بری با " چاد‌ ‌مک گو‌ایر" یک ماه قبل از جشن عروسی در یک صحنه سازی وی با یک و‌انت که از قبل به صورت پنهانی خریداری کرده بود گریخت و پس از دو روز از غیبت خود از طریق یک شماره ناشناس با ارسال یک پیا‌مک خبر از ربوده شدن خود توسط افراد ناشناس داد.

وی در گفتگوی تلویزیونی خود در شبکه ABC آمریکا گفت: چاد گزینه خوبی برای ازدواج بود اما من با او احساس خفگی می‌کردم و نمی‌توانستم به صورت مستقیم از احساسم نسبت به او بگویم.

پس از رسانه‌ای شدن این خبر پلیس اوکلاهما ادعا کرد در پی جستجوی وی از زمان مفقود شدن وی پلیس متحمل پرداخت هزینه 34 هزار دلاری شده است و خانم تیفانی بری باید این مبلغ را پرداخت کند.

وی اکنون در صدر بدهکاران به پلیس اوکلاهما قرار دارد. 
فروشگاه
بهترين مطالب سايت هاي ديگر

تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 787
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 67
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 215
  • بازدید ماه : 215
  • بازدید سال : 33,299
  • بازدید کلی : 661,682