loading...
پایگاه سرگرمی و تفریحی برمودا
تبلیغات ویژه
عنوان
گالری عکس بازیگران و هنرمندان فتوسیتی

شایان بازدید : 362 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (1)


لعنت به کسی که ساپورت رودر آورد.
آدم مجبور میشه دخترای زشت رو هم بخاطر ساپورتشون نگاه کنه


*****جملات طنز و خنده دار در مورد ساپورت*****


اعتماد به نفس بعضیا رو اگه شلوار کردی داشت الآن ساپرت بود
والا ...


*****جملات طنز و خنده دار در مورد ساپورت*****


دختر خانمهایی که لاغر هستید ، تو رو خدا ساپورت نپوشید
من شبا خواب ملخ دو پا میبینم


*****جملات طنز و خنده دار در مورد ساپورت*****


به سراغ من اگر میایید  ...
.
.
.
.
.
با ساپورت بیایید


*****جملات طنز و خنده دار در مورد ساپورت*****


اين دُخدِرايي كه الان ساپورت ميپوشن . اون دنيا خدا با شلوار كردي مجازاتشون ميكنه :|
بعـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله

:|

*****جملات طنز و خنده دار در مورد ساپورت*****


دختره استاتوس زده : اگه شما ته ریش بزارید ما براتون ساپورت میپوشیم پسره کامنت داده ما ریشمونو میزنیم شمام درش بیارین
خخخخخ


 *****جملات طنز و خنده دار در مورد ساپورت***** 


ﺁﻗﺎ ﭘﺴﺮﯼ ﮐﻪ ﺩﻣﺎﻏﺘﻮ ﺟﺮﺍﺣﯽ ﮐﺮﺩﯼ،ﻟﻨﺰ ﮔﺬﺍﺷﺘﯽ،ﺍﺑﺮﻭﻫﺎﺗﻮ ﻭﺭﺩﺍﺷﺘﯽ و ناز شدی!

ﻣﻦ ﯾﻪ ﺳﺎﭘﻮﺭﺕ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﺩﺍﺭﻡ، ﻣﯿﺨﻮﺍﯾﺶ؟


 *****جملات طنز و خنده دار در مورد ساپورت***** 


ساپورت بی رنگ چیست ؟!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
هیچی نیییییی هیچی نیییییی آروم باشید....
آروم پسراااا... نفس عمیق ... هیچی نشد ...
لفظشو اومدم فقط!!! :|

شایان بازدید : 151 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)


سیگار کشیدن باعث میشه شما هرچه سریعتر از شر سلامتی و زندگی به امید خدا خلاص بشید و بتونید پا به عرصه های جدیدتری از جمله جهان آخرت بگذارید و تجربه های جدید کسب کنید.

– وقتی سیگار بکشین یه سرفه هایی میکنین به خدا همچین سر جیگرتون حال میاد انگار قولنج ریه تون رو گرفته باشن یعنی ششتون حال میاد .

– اونایی که سیگاری هستن بعد از یه مدت متوجه میشن که روابط عاطفی عمیقی با چای و نسکافه پیدا کردن .

– اگه سیگاری بشین برای مواقع بیکاری ، بیعاری ، بیخوابی ، بیداری ،بیزاری ، بیذاتی ، بیماری ، سیرابی ، لیوانی ، خیشاحی ( منظور همون خوشحالیه ) ، نیراحی (ناراحتی ) و سایر مواقع بهترین امکان رو در اختیار دارین .

– اگه سیگاری بشین دارای روابط اجتماعی درخشان میشین و میتونین دوستان جدید زیادی پیدا کنین :

– وقتی شما جزء خریداران سیگار باشین دوستانی رو پیدا میکنین که از بس دوستتون دارن شما رو به شکل شیرینی میبینن .

– وقتی شما جزء مصرف کنندگان سیگار باشین دوستان مهربونتون شما رو به شکل مگس میبینن. در نوع ب دوستی از طرف شما بسیار عمیقتر خواهد بود.

– اگه سیگاری بشین توی محیط های سربسته و عمومی از دست سیگاری ها حرص نمیخورین و این خودش باعث میشه آرامش اعصاب داشته باشین .

– وقتی سیگاری بشین ، میتونین توی مسابقه جهانی ترک سیگار شرکت کنین و کلی پول به جیب بزنین .

– اگه سیگاری بشین ، وقتی با اقوام و دوستان به پیک نیک میرین موقع روشن کردن آتیش میتونین روش روشن کردن کبریت در میان باد و بوران رو به اونا نشون بدین و خودتون رو به عنوان یک قهرمان ملی معرفی کنید .

– اگه سیگاری بشین با سوپری سر کوچتون بیشتر رفیق میشین طوری که اگه یه روز نرین سراغش دلش براتون تنگ میشه .

– اگه مخفیانه سیگار بکشین میتونید با کوچه پس کوچه های اطراف خونه ، پشت بام ، زیر زمین و دیگر جاهایی که تا حالا زیاد بهشون توجه نکردین بیشتر آشنا بشین .

– وقتی مخفیانه سیگار میکشین با ادوکلن ، عطر و دئودورانت های ارزون قیمت و همچنین انواع آدامسهای p.k ، خروس نشان ، relaxو غیره آشناتر میشین و به آدمی خوشبو با دند

شایان بازدید : 136 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)


آمریکایی  :  روز اول با خوشحالی به همراه پدر و مادرم رفتم مدرسه و دوستای جدید پیدا کردم!تمام دوره ابتدایی رو با معدل خوب قبول شدم.دوره راهنمایی مدرسه رو وقتی شروع کردم روحیم بهتر بود با دوستامون هر روز میرفتیم گردش.دوره دبیرستان دیگه دنیا مال من بود هرشب پارتی و رقص و مشروب بود تا اینکه رفتم دانشگاه و فهمیدم که من از عشق و حال تا کنون چیزی نفهمیدم.من هم عشق و حال کردم هم الان مهندسم و دریک شرکت بزرگ و معتبر مشغول کارم.


ایرانی  :  یادمه روزه اول مادرم منو رو آسفالت میکشید که ببره مدرسه. وقتی رفتم مدرسه و آدماشو دیدم تا سه روز گریه میکردم.دوره ابتدایی رو به زوره کتک گذروندم.راهنمایی که رفتم روحیم خیلی بد بود.همه به هم فحش خار و مادر میدادن منم یاد گرفتم و تو زندگیم به کار گرفتم.دوره دبیرستان همش تو کف مهمونی و پیک نیک گذشت.وقتی رفتم دانشگاه تازه فهمیدم این همه که اذیت شدم همش تمرین بوده تا اینجا دهنم سرویس بشه.درسته عشق و حال نکردم ولی مدرکه مهندسیمو گرفتم و الانم تو یه آژانس آبرومند مشغول کارم.

شایان بازدید : 243 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)


رضا ساکی در بخش طنز روز ایسنا نوشت:

می‌گویند فلانی، چرا درباره‌ نمایندگان زن نمی‌نویسی؟ آن 9 نفر! می‌گویم چه بنویسم؟ همین‌قدر که می‌آیند و می‌نشینند توی مجلس خودش کلی کار است، باید برای همین آمدن از آن‌ها تشکر کرد! می‌گویند درباره‌ منفعل بودن‌شان بنویس! می‌گویم حاشا، کجا منفعل هستند، من هم اگر جای آن‌ها بودم در موافقت یا مخالفت وزیری حرف نمی‌زدم، چون زشت است هنگام حرف زدن یک خانم، نمایندگان مرد دو‌دو کنند! در این مجلس که صدا به صدا نمی‌رسد و همه توی صحن می‌چرخند، صدای زنانه برای موافقت یا مخالفت صدای خوبی نیست، این مجلس صدای مردانه می‌خواهند، مردی که فریاد بزند، نه زنی که آرام صحبت کند.

می‌گویند پس 9 نماینده‌ زن چه نقشی در جلسه‌های رأی اعتماد داشتند؟ اگر 9 نماینده‌ زن در جلسه‌های رأی اعتماد شرکت نمی‌کردند، چه اتفاقی می‌افتاد؟ می‌گویم حضورشان اتفاقا خوب است، چون آقایان رعایت می‌کنند که خانم در مجلس نشسته است و برخی از حرف‌ها را نمی‌زنند. این 9 نفر حضورشان موثر است، مثلا تا به حال هر وقت رییس‌جمهور یا یکی از وزیران پیشنهادی درباره‌ زنان و نقش زنان و حقوق زنان حرف زده، دوربین بلافاصله نمایندگان زن را نشان داده است. این دستاورد کمی است؟ اگر نمایندگان زن نبودند دوربین چه چیز را نشان می‌داد؟

این دوستان اصلا متوجه رأی نمایندگان زن نیستند، 9 رأی، رأی کمی نیست، تأثیرگذار است. برای خودش رقمی است. البته نمایندگان زن در جلسه‌های دیگر مجلس خیلی فعال هستند، یعنی از این جلسه‌ها فعال‌تر هستند و مثلا گاهی در فهرست نمایندگانی که تأخیر کرده‌اند، نام آن‌ها هم برده می‌شود و این‌طوری نیست که اصلا کاری نکنند. بله، زنان در مجلس هستند. من خودم بارها نطق پیش از دستور آن‌ها را شنیده‌ام. بارها تذکر آن‌ها را شنیده‌ام! بارها، بارها! زنان نماینده‌ «فراکسیون» هم دارند و اغلب هم با رسانه‌ها مصاحبه می‌کنند!

مثلا سخنگوی فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفته‌اند: «انتظار می‌رفت دولت یازدهم در مورد حضور زنان در کابینه جدیت بیشتری داشته باشد، چراکه ما، خانم‌های مدیر و لایقی داریم که توا‌نمندی آن‌ها به اثبات رسیده است.»

البته منظور ایشان توانمندی در مجلس نبوده است!

باقی بقای‌تان!

شایان بازدید : 218 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)



- برخی از این تفاوت ها به دلایل فرهنگی یا اجتماعی است و بعضی هم به سبب تفاوت های فیزیکی و جنسیتی. در ادامه به چند چیزی که مردان دارند و زن ها حسرتش را می خورند اشاره می کنیم


شایان بازدید : 188 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)



 

زن خودش را خوشگل میکند چون خوب فهمیده که چشم مرد تکامل یافته تر از عقل اوست


****************

مردها جنگ را دوست دارند چون بخاطر جنگ ظاهری جدی پیدا میکنند و این تنها چیزیست که نمیگذارد زنها بهشان بخندند. جان رابرت فاولز


****************
خداوند مردان را نیرومندتر آفریده است’اما نه لزوما باهوشتر.او به زنان فراست و زنانگی داده است و اگر این دو با هم خوب بکار روند میتواند مغز هر مردی را که تا بحال دیده ام مختل کند. فرا فاوست




شایان بازدید : 139 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)


اعتراف می کنم دوم دبیرستان که بودم بعد از پیدا کردن کارت واکسیناسیون پسر همسایمون که برای روز قبل بود زنگ زدم خونشون گفتم آقای احسان...؟17 ساله؟نام پدر....؟هستید؟
دیروز واکسن سرخک،سرخجه زدید؟
با تعجب گفت : بله!
آقا منم گفتم : "اشتباه شده واکسنی که دیروز زدید تا 48 ساعت دیگه باعث بروز علائمی می شه که باید تحت مراقبت باشید مثل حمله های قلبی یا تنفسی"!
طرف از ترس از حال رفت و نیم ساعت بعدش با آمبولانس بردنش بیمارستان...
هنوزم عذاب وجدان دارم!!!

:::::::::::اعتراف های خنده دار:::::::::::::

اون زمونا که از این نوشابه شیشه ای ها بود یه روز خواستم یه شیشه که اضافه اومده بود رو بذارم تو در یخچال دیدم بلنده و جا نمیشه.
درش آوردم یکمش رو خوردم دوباره گذاشتم، در کمال تعجب دیدم نه، بازم جا نمیشه!:|

:::::::::::اعتراف های خنده دار:::::::::::::

اعتراف میکنم موقعی که بچه بودم ، کارتون فوتبالیستها رو نشون میداد،منم که بدون استثنا عاشق تک تک پسرای تو کارتون بودم ، میرفتم لباسمو عوض میکردم ،یه لباس خوشگل و شیک میپوشیدم، که وقتی تو دوربین نگاه میکنن،منو ببینن عاشقم بشن!



شایان بازدید : 81 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)


بدیهی است پس از انجام بررسی‌های کامل، نام افراد دارای صلاحیت به وسیله همین تریبون اعلام خواهد شد.
نکته: ما تو کارمون پارتی بازی نداریم، یعنی لطفا از قرار دادن پول نقد در نامه یا پیغام خود بپرهیزید و هی نگید ما فامیل فلانی هستیم.

از کلیه دوشیزگان قدبلند زیبارو، واجد شرایط زیر تقاضا داریم تقاضانامه ها و رزومه خود را جهت ربودن دل بنده به صورت پیغام در قسمت نظرات یا به وسیله ایمیل به نشانی بنده بفرستند.


شایان بازدید : 63 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)



اعتراف میکنم تا سنه 13-12 سالگی تحت تاثیر حرفای مادربزرگم که خیلی تو قید و بند حجاب بود با روسری می‌شستم جلوی تلویزیون مخصوصا از ایرج طهماسب خیلی خجالت میکشیدم. زیاد میخندید فکر میکردم بهم نظر داره!!

∞.∞.∞.∞.∞.∞.∞.∞.∞.∞.∞

اعتراف میکنم بچه که بودم همیشه دلم میخواس یه جوری داداش کوچیکمو سر به نیس کنم! رفتم بقالی مرگ موش بگیرم آقاهه که میدونس چه فسقل مشنگیم بجاش آرد بهم داد منم ریختم تو قابلمه نهار! سر سفره وقتی همه شروع کردن به خوردن یهو گریه‌ام گرفت! با چشای خیس تا ته غذامو خوردم ک همه با هم بمیریم!!



شایان بازدید : 155 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (1)


يك نويسنده و متفكر آمريكايي به نام كِنِت گلدسميت قصد دارد از همه مطالب اينترنت پرينت بگيرد و آنها را زير يك سقف جمع كند. هدف اصلي او از اين كار، حمايت از اينترنت آزاد و دانلود رايگان براي همه است.


شایان بازدید : 123 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)


آیا زنان به مادر شوهر های خود دروغ می گویند؟ برخی معتقدند که : آری، زنان چنین می کنند؛ زیرا برای حفظ آرامش در محیط خانوادگی، این کار را لازم می یابند. طبق این نظر، هفت دروغ مشهور زنان به مادر شوهرهایشان از این قرار است:



برای مشاهده متن کامل به ادامه مطلب بروید

فروشگاه
بهترين مطالب سايت هاي ديگر

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 787
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 67
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 244
  • بازدید ماه : 244
  • بازدید سال : 33,328
  • بازدید کلی : 661,711