loading...
پایگاه سرگرمی و تفریحی برمودا
تبلیغات ویژه
عنوان
گالری عکس بازیگران و هنرمندان فتوسیتی

شایان بازدید : 771 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)


روزنامه خراسان: مردي که سر نوعروس ۱۹ساله را بريده و متواري شده است تحت تعقيب قضايي قرار گرفت.

 روز دوشنبه گذشته تلفن قاضي ويژه قتل عمد به صدا درآمد و ماموران انتظامي وي را در جريان جنايتي هولناک قرار دادند.

به دنبال دريافت اين خبر و با توجه به اهميت موضوع، بلافاصله «قاضي موحدي راد» براي بررسي موضوع به محل اعلام شده عزيمت کرد.

 تحقيقات قضايي که در منزل محل وقوع جنايت آغاز شده بود نشان داد جسد، مربوط به نوعروسي ۱۹ساله است که به تازگي زندگي خود را با جوان افغاني آغاز کرده بود. آثار چند ضربه چاقو درحالي روي بدن مقتول ديده مي شد که عامل جنايت سر اورا به طور کامل بريده و متواري شده بود.

در ادامه بررسي ها مشخص شد زوج جوان منزل مذکور را به تازگي اجاره کرده بودند اين درحالي بود که کارد خون آلود آشپزخانه نيز در کنار جسد قرار داشت و تازه داماد هم از محل گريخته بود.

اين گزارش حاکي است: به دستور مقام قضايي جسد زن جوان براي انجام معاينات و تعيين علت دقيق مرگ به پزشکي قانوني انتقال يافت اما اظهارنظرهاي اوليه پزشکي حاکي از آن است که چند ساعت از مرگ زن جوان گذشته و او شب قبل از کشف جسد به قتل رسيده است. ت

حقيقات کارآگاهان پليس جنايي آگاهي خراسان رضوي با دستورات صريح قاضي ويژه قتل عمد براي رديابي و دستگيري متهم فراري ادامه دارد.


شایان بازدید : 492 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)


به گزارش باشگاه خبرنگاران،طی سالهای اخیر و با افزایش تب ورود خودروهای لوکس غربی به کشور، پورشه سواران دارای برندی خاص در جامعه شده و با استفاده از جذابیت ها و قیمت خودروی خود، تلاش کردند نام این محصول گران قیت را تبدیل به نشانی از یک طبقه خاص مرفه در کشور کنند و فخر سوار شدن بر خودروی یک میلیاردی را ملموس تر بچشند و بچشانند.



شایان بازدید : 1257 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (1)


زیر پوست شب؛ در خانه های تیمی بساط برای رقابت مردان برپاست، ده نفر، بیست نفر یا صد نفر برایشان فرق نمی کند تا آخرین نفر را نگاه نکنند به انتخاب رضایت نمی دهند…


\"https://rozup.ir/up/bermoda/57131456263682496693.gif\"

شایان بازدید : 398 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)


سازمان فضایی آمریکا (ناسا) از مردم دنیا دعوت کرد نام خود را روی یک ریزتراشه در داخل یک فضاپیما که قرار است به سمت سیارک بنو (Bennu) فرستاده شود، حک کنند.

به گزارش ایرنا از دیلی میل، این ریزتراشه قرار است سال 2016 توسط یک فضاپیمای آژانس فضایی (OSIRIS-REx) به سمت سیارک بنو (Bennu) پرتاب شود.

این فضاپیما بیش از دو سال را صرف ماموریت روی این سیارک که 500 متر عرض دارد، کرده و پس از نمونه برداری از سطح این سیارک، نمونه ها را توسط یک کپسول به زمین خواهد فرستاد.

ناسا از کسانی که مایل به شرکت در برنامه ˈپیام به بنوˈ هستند دعوت کرده است تا 30 سپتامبر (8 مهر 93) در وب سایت (http://www.planetary.org/get-involved/messages/bennu/) ثبت نام کنند.

پس از ثبت نام در این وب سایت می توان گواهی شرکت در ماموریت فضایی

(OSIRIS-REx) را دریافت کرد.

هدف ماموریت (OSIRIS-REx) پاسخ به سوالات اساسی در مورد ترکیب اولیه سامانه خورشیدی، و منبع مواد آلی و آبی است که سبب به وجود آمدن زندگی روی زمین شده است.

دانشمندان همچنین امیدوار هستند بتوانند با این انجام این ماموریت مدار سیارک ها را که نشان دهنده تهدید به برخورد با زمین است، پیش بینی کنند.

دانشمندان ناسا بر این باورند که غلظت بالای مواد خام موجود در سیارک ها از جمله مواد تشکیل دهنده سوخت و فلزات گرانبها مانند آهن و پلاتین می تواند ذخایر مهمی از منابع طبیعی را برای زمین فراهم کند.

شایان بازدید : 270 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)


پایگاه خبری جماران: در بیست و چهارم دی ماه 1359 شمسی فهرست دارایی های رهبر کبیر انقلاب اسلامی به دیوان عالی کشور اعلام شد.

صورت دارایی‌های امام خمینی(1) نزد دیوان عالی کشور به شرح زیر اعلام گردید:


شایان بازدید : 515 جمعه 20 دی 1392 نظرات (1)


باتریشا پس از خوردن ماهی خام و بزرگی در یکی از رستورانهای ژاپنی درد شدیدی از ناحیه شکم احساس می کرد.

https://rozup.ir/up/bermoda/Pictures/Funny/Photo_snakes.jpg

این زن ۳۶ ساله فورا به بیمارستانی در نیویورک منتقل شد. به گفته پزشکان وی در حین معاینه به طور مستمر حالت استفراغ داشت.پزشکان پس از معاینه، متوجه تحرکت موجود زنده ای در درون شکم وی شدند و پس از آنکه شکم وی را شکافتند ماری به رنگ سیاه و سفید پیدا کردند که طول ان تقریبا دو متر بود!
پزشکان و پرستاران با مشاهده این مار وحشت زده شدند و باتریشا نیز اکنون درحالت بهبودی بسر میبرد.

عرش نیوز

شایان بازدید : 238 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)



https://rozup.ir/up/bermoda/Pictures/Funny/Babak_Zanjani.jpg


مجله فوربس لیست 400 ثروتمند امریکا را بروز رسانی و منتشر کرده است که در ادامه لیست 28 نفر از ثروتمندترین های امریکا که از بابک زنجانی ثروتمندترند را به همراه اطلاعات تکمیلی مشاهده خواهید کرد.




https://rozup.ir/up/bermoda/57131456263682496693.gif

شایان بازدید : 287 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/bermoda/Pictures/Funny/Morteza_Heidari.jpg


بالاخره مرتضی حیدری مجری  مجرد صدا سیما، ازدواج کرد.

مرتضی حیدری دانش‌آموخته مقطع کارشناسی در رشته فیزیوتراپی از دانشگاه تهران و مقطع DBA در رشته مدیریت است.

 بر اساس گزارش وارده جمعی از کارکنان یکی از مجتمع‌های بیمارستانی تهران، حیدری با یک پزشک متخصص زنان عقد کرده است.

تجرد وی زمانی مشخص شد که احمدی‌نزاد رئیس جمهور وقت در مصاحبه زنده تلوزونی اش از حیدری خواست که ازدواج کند. حیدری بعد از این موضوع در رسانه‌ها گفت که با مادرش زندگی می‌کند و یک خودروی خوب دارد!

شایان بازدید : 131 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)


معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از دستگیری مزاحم تلفنی اورژانس قم خبر داد که بیش از هزار و 726 بار با اورژانس تماس گرفته بود.

مهدی فراهانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دستگیری مزاحم تلفنی اورژانس قم عنوان کرد: وی با شگردی خاص همزمان هر 8 خط ورودی اورژانس 115 قم را اشغال و دچار اختلال می‌کرد.

وی ادامه داد: این فرد طی چند ماه اخیر بیش از هزار و 726 بار با اورژانس قم تماس گرفته بود که با همکاری خوب نیروی انتظامی و دستگاه قضایی استان شناسایی و دستگیر شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با اشاره به مزاحمت های افراد برای اورژانس عنوان کرد: خلاء های قانونی باعث شده که برخی از این مزاحمین بدون هیچگونه ترسی حتی با شماره های ثابت و همراه خود اقدام به مزاحمت برای دستگاه‌های خدمات رسان به مردم باشند.

وی بیان کرد: در سال جاری نیز مزاحمی شناسایی شد که بیش از 586 بار با اورژانس تماس و حتی برخی از مواقع اقدام به دادن ماموریت های دروغین به اورژانس و وارد عمل شدن مامورین می شد.

فراهانی با بیان اینکه روزانه به طور میانگین 30 تا 35 درصد تماس‌های این مرکز مربوط به مزاحمین تلفنی است افزود: اقدام شایسته دستگاه قضائی استان در برخورد با این افراد که در واقع سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازند جای تقدیر دارد.

شایان بازدید : 370 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)
در پی ارسال یک پیام متنی از طریق تلفن همراه به شماره داماد مبنی بر ربوده شدن عروس موجب برهم خوردن جشن ازدواج آنان در اوکلاهما شد و جستجوی پلیس برای دستگیری آدم ربا‌یان پس از اطلاع آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ا‌سو ‌شیتد پرس: تیفا‌نی بری 42 ساله درست یک ماه قبل از مراسم عروسی خود برای رهایی از ازدواج با " چاد‌ ‌مک گو‌ایر" در جولا‌ی 2010 میلادی در اقدامی عجیب وانمود کرد ربوده شده و پس از گذشت سه سال از آن تاریخ آن را برای خبرگزاری‌ها فاش نمود.

عروس

تلاش پلیس برای یافتن آدم ربا‌یان و قربانی در آن زمان بی نتیجه ماند

پس از چند ماه از آشنایی خانم بری با " چاد‌ ‌مک گو‌ایر" یک ماه قبل از جشن عروسی در یک صحنه سازی وی با یک و‌انت که از قبل به صورت پنهانی خریداری کرده بود گریخت و پس از دو روز از غیبت خود از طریق یک شماره ناشناس با ارسال یک پیا‌مک خبر از ربوده شدن خود توسط افراد ناشناس داد.

وی در گفتگوی تلویزیونی خود در شبکه ABC آمریکا گفت: چاد گزینه خوبی برای ازدواج بود اما من با او احساس خفگی می‌کردم و نمی‌توانستم به صورت مستقیم از احساسم نسبت به او بگویم.

پس از رسانه‌ای شدن این خبر پلیس اوکلاهما ادعا کرد در پی جستجوی وی از زمان مفقود شدن وی پلیس متحمل پرداخت هزینه 34 هزار دلاری شده است و خانم تیفانی بری باید این مبلغ را پرداخت کند.

وی اکنون در صدر بدهکاران به پلیس اوکلاهما قرار دارد. 
شایان بازدید : 277 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

وزیر 47 ساله اسبق دولت فرانسه به مرد سال فوتبال جهان پیشنهاد ازدواج داد.


رشیدا داتی که در گذشته پست وزارت دادگستری این کشور اروپایی را در اختیار داشت، عنوان کرد حاضر است با لیونل مسی پیمان‌ زناشویی ببندد.

این خانم که اصل و نصبی مراکشی دارد، در بخشی از گفت‌وگویی با رسانه‌ها گفت: مسی، شخصیتی قوی‌تر نسبت به دیویدبکام، اسطوره انگلیسی‌ها داشته و از شجاعت کافی در زندگی برخوردار است. بطوریکه می‌توان با او زندگی زناشویی را آغاز کرد.

داتی که 47 ساله است، در سال 2007 سخنگوی گروه انتخاباتی نیکولا سارکوزی بود. وی از سال 2007 تا 2009 وزیر دادگستری فرانسه بود.


شایان بازدید : 381 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)


گروه‌های تروریستی فعال در سوریه تصویری را در صفحه توئیتر خود منتشر کردند که نشان می‌دهد اعضای گروه "داعش" (دولت اسلامی عراق و شام) در حال فوتبال‌بازی کردن با سرهای بریده شده چند نفر از شیعیان سوری هستند



شایان بازدید : 333 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)


مردی در تماس با پلیس در شکایت خود اعلام کرد که همراه همسرم در مرکز تهران اتاقی را در یک هتل اجاره کرده بودیم. شب اول حضورمان در این اتاق متوجه سروصدا از داخل کانال کولر شدم



شایان بازدید : 148 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)


تیم فوتبال پرسپولیس عنوان بهترین خط دفاع سال ۲۰۱۳ فوتبال جهان را به خود اختصاص داد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس سرخپوشان پایتخت با دریافت 8 گل در 20 بازی و میانگین 0/4 گل در هر بازی در حال حاضر بهترین خط دفاعی دنیا را در اختیار دارند.

در بین لیگ‌های معتبر اروپایی تیم رم ایتالیا با 7 گل خورده در 17 بازی بهترین رکورد را دارد و لیل فرانسه و بایرن مونیخ آلمان نیز رکورد زیر 0/5 گل در هر بازی را در اختیار دارند. در میان کشورهای صاحب نام فوتبال اروپا و آسیا هیچ تیمی میانگین گل خورده پرسپولیس را نداشته و بعید به نظر می رسد در میان سایر کشورها نیز تیمی توانسته باشد از میانگین گل خورده پرسپولیس برخودار باشد.

در لیگ‌های آسیایی نیز پرسپولیس همچنان بهترین رکورد را در اختیار دارد. پس از پرسپولیس تیم بنیادکار ازبکستان با میانگین 0/5 (13 گل- 26 بازی)، گوانگجوی چین و سپاهان ایران با میانگین 0/6 و النصر عربستان با میانگین 0/64 گل خورده در هر بازی دیگر تیم های برتر دفاعی آسیا هستند.


شایان بازدید : 209 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)


لیما: «چرا این لباس را پوشیدم؟ فکر نمی‌کردم چنین اتفاقی رخ دهد.» / «در برنامه بعدی رعایت می‌کنم تا همه بتوانند ببینند»/در "کافه سینما" بخوانید: گفتگوی روزنامه‌نگار ایرانی با مجری زن قرعه کشی جام جهانی که صفحه‌اش مورد حمله گروهی از کاربران ایرانی قرار گرفت



شایان بازدید : 294 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)


- مسي تو که مسي، اگه طلا هم بودي هيشکاري نمي‌تونستي جلوي ايران بکني داداش.

- چهارسال قبل کامران نجف‌زاده رفت با مسي مصاحبه کنه، مسي گفت ايرانو نميشناسه و مصاحبه نکرد. الان بايد بيک زاده طوري بزنتش که که قيافش شبيه دفاع راست فوتبال دستي شه.

- مسي جون يک ماه يارانه خودتو بده بيگ‌زاده تا ولت کنه

- مسي تنها نيست "هاشم اول"

- اگه تيم ملي پشتکار شمارو داشته باشه با اين کامنت گذاشتناتون، آرژانتين سهله برزيل رو هم مي‌بريم!

- آهن آلات، ضايعات، مسي‌جات خريداريم!

- مسي، هاشم بيگ زاده را به مناظره دعوت کرد

- بچه‌ها از امروز اينجا پاتوق شد تا شروع جام جهاني. به دوستان خود بگوئيد!

اين فقط نمونه‌اي از کامنت‌هايي بود که بعد از قرعه کشی جام جهانی برزیل از سوي برخي کاربران ايراني در صفحه مسي منتشر شده بود. شايد ديگر نيازي به گفتن هيچ جمله‌اي نيست و با خواندن اين نظرات بدانيم که چقدر بد فرهنگ ايراني را نشان داده‌ايم. اي کاش همه اين دوستان انرژي خود را در جاي ديگري صرف مي‌کردند که به نفع ايران و ايراني بود. جالب اينجاست که در کامنت‌هاي آخر کاربران از صفحه مسي خسته شده‌اند و با يکديگر قرار گذاشته‌اند که حرکت خود را در صفحه ادين ژکو مهاجم تيم ملي بوسني ادامه دهند.

شايد يکي از کامنت‌هايي که در انتقاد از اين نظرات روي صفحه مسي گذاشته شده بود به خوبي حق مطلب را ادا کند:

- واقعا نمي‌دونم منظورتون از اين کامنتا چيه، فقط ميدونم باعث ميشيد جهان سومي بودن مون رو به رخمون بکشن



شایان بازدید : 318 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)


شب گذشته بعد از مراسم قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل ،مهناز افشار بازیگر مشهرر سینمای ایران با یادداشتی در صفحه شخصی ، برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت کرد.

مهناز افشار

این بازیگر محبوب سینمای ایران در این خصوص نوشته است : با آرژانتین و نیجریه و بوسنی همگروه شدیم! مسی بالاخره به آرزوش رسید و جلوی ایران میتونه بازی کنه! جدای شوخی‌ امیدوارم حضور قدرتمند و موفقی‌ رو در جام جهانی داشته باشیم و و لازمه کار اینه که همه دستاندرکاران ورزش تیم کشورمون رو خیلی‌ خوب آماده حضور در این رقابت‌ها بکنن. یادش بخیر هنوز شادی و جشن رفتن به جام جهانی‌ رو یادمونه و همچنین چشم به آینده داریم و شاید شادی دیگری!

بعد از اتمام قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل مشخص شد تیم ملی فوتبال کشورمان با تیمهای آرژانتین، بوسنی و هرزگوین و نیجریه همگروه شده است. این مسابقات اواخر خردادماه سال آینده برگزار خواهد شد.

منبع:گل

شایان بازدید : 301 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)


در پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم سوریا که نوامبر ۲۰۱۳ در اسپانیا برگزار شد، ماریه ماشاالهی جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را برای فیلم مادرانه ساخته «نوید نیکخواه آزاد» دریافت کرد.


https://rozup.ir/up/bermoda/57131456263682496693.gif

شایان بازدید : 213 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)


برنامه امروز ویتامین ث یک آیتم خوب داشت. آیتمی که یکی از ستاره های سابق فوتبال کشور و تیم استقلال بی پرده و صریح از سالهایی سخن گفت که با اعتیاد دست و پنجه نرم می کرده است و اسیر مواد مخدر بود.

رضا رجبی کاپیتان اسبق تیم استقلال و تیم ملی جوانان ایران و عضو تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات انتخابی جام جهانی آرژانتین در گفت و گویی صریح و بی پرده از روزهایی گفت که ناخواسته درگیر بیماری اعتیاد شد و از سالهایی که انواع و اقسام مواد مخدر را استفاده کرد. و سرانجام این قصه نیز خلاصی از بند اعتیاد و پاک شدن آقا رضا بود. پاکی که نزدیک به دو دهه از آن می گذرد.

رضا رجبی متولد محل نازی آباد تهران و فردی که پایش از دوران نوجوانی به ورزشگاه ها باز شد و برای تامین هزینه های خود در ورزشگاه پیر شهر تهران شهید شیرودی به فروختن نان و یخ و تخمه می پرداخت و از همان سال ها توانست به عنوان بازیکن وارد باشگاه استقلال شده و تا پایان دوران فوتبالش نیز عضویت این باشگاه را داشته باشد. او بنا به گفته خودش در سن 21 سالگی و برای نخستین بار و به بهانه مرگ پدر و به توصیه دوستی ناباب با مواد مخدر آشنا شد تا از آلام درد جانکاه فقدان پدرش فاصله گرفته و با این حقیقت تلخ کنار بیاید.


اما این نوع تسکین گرفتن رفته رفته برای وی تبدیل به یک عادت شد. عادتی تلخ و جانکاه. عادتی که از خط قرمز اعتیاد هم عبور کرد تا فوتبالیست پر آوازه کشورمان رفته رفته تبدیل به یک خیابانگرد و کارتن خواب شود. جدایی همسر به همراه سه فرزند از رضا رجبی، یکی از سنگین ترین تاوان هایی بود که او در زندگی اش پرداخت کرد. سال ها بی خبری خانواده از او و گرفتار شدن در غم غربت آن هم در اوج اعتیاد سالهای زیادی از عمر این ورزشکار را از بین برد تا اینکه سرانجام رضا رجبی به نقطه ای می رسد که از خود منزجر می شود. همین انزجار باعث می شود تا او یکبار دیگر به آغوش گرم جامعه بازگردد. رضا رجبی هم اینک نزدیک به 15 سال است که پاک زندگی می کند و خود نیز لیدر معتادان زیادی است که خواهان پاک زندگی کردن هستند. رجبی که از جمله تحصیلکرده های ورزش محسوب می شود صبح امروز در گفت و گویی صریح و بی پرده تجربیات تلخ خود را در اختیار بینندگان تلویزیونی قرار داد.

گفتنی است هفته گذشته مجتبی محرمی اسطوره پرسپولیس در برنامه زنده تلویزیونی درخصوص اعتیاد و پاک بودنش صحبت کرده بود و این بار نوبت به ستاره اسبق آبی ها رسید.

شایان بازدید : 323 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)


شرکت تویوتا ژاپن در اقدامی بحث برانگیز، اسم جلاله "الله" را بر روی کفی زیر پای راننده به کار برده است.

به گزارش قم فردا، شرکت خودروسازی تویوتا که مدت هاست با ورود به بازار های ایران توانسته جایگاه ویژه ای را نزد مردم کشورمان پیدا کند، در مدل های 2012 و 2013 کمری خود نام مقدس "الله" که برای مردم مسلمان ما کلمه ای مقدس به حساب می آید را در کف پای قسمت راننده حک کرده که جای بسی تامل دارد.



این اقدامات برای نخستین بار نیست که اتفاق می افتد و جا دارد مسئولین ذیربط با مقداری حساسیت مراقب اعتقادات مردم باشند و قبلا نیز مشاهده کرده ایم برخی از همین کشورهای کمونیستی دست به این اقدامات زده اند و هنوز جامعه اسلامی کشتار مسلمانان در میانمار را فراموش نکرده است.

شایان بازدید : 220 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)


انیمیشنی که همان طور که از نامش هم برمی آید قسمت دوم فیلمی است با عنوان «من حقیر» یا «من نفرت انگیز» که در سال ۲۰۱۰ روی پرده رفته بود.


شایان بازدید : 424 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)


امروز، روز بزرگداشت «شیخ مفید» است. دانشمندی که در زمان حیاتش 3 نامه از امام زمان(عج) به او رسید و پیشوای دوازدهم شیعیان، او را با عنوان «برادر» خطاب کرد.


شایان بازدید : 333 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)


سیروس مقدم قصد ندارد برای سری جدید سریال «پایتخت» از احمد مهران‌فر استفاده کند. هفته‌نامه «صبا» در تازه‌ترین شماره خود به نقل از یک منبع آگاه این خبر را اعلام کرده و از تایید ضمنی آن توسط این بازیگر خبر داده است.



بر اساس اطلاعات ارائه شده، گویا مقدم با تماشای سریال «شاهگوش» احساس کرده که مهرانفر، ارسطوی «پایتخت» را روبه‌روی دوربین میرباقری تکرار کرده که طبیعتا از جذابیت‌های این کارکتر برای تلویزیون می‌کاهد.

باید دید که سیروس مقدم در نهایت رضایت می‌دهد که از این بازیگر استفاده کند یا نه؟ این در حالی است که مهران‌فر یکی از کاراکترهای محبوب «پایتخت» است و حذف احتمالی آن قطعا اتفاق خوبی برای این مجموعه نخواهد بود.

البته پیش از این احمد مهران‌فر در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که دیگر علاقه‌ای به بازی در «پایتخت» ندارد و فکر می‌کند پتانسیل‌های کاراکتر ارسطو تمام شده و بهتر است سری سوم برای «پایتخت» در نظر گرفته نشود.

احمد مهرانفر هر چند به طور رسمی حاضر به اظهارنظر در این مورد نشده اما به صورت ضمنی به عدم حضورش در سری سوم این سریال تاکید کرده است.

منبع: شبکه ایران

شایان بازدید : 168 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

خبرگزاری ایسنا: رضا صادقی گفت: پزشکی که باعث ایجاد مشکل جسمی در من شده است را بخشیده‌ام.

 این خواننده در برنامه‌ی رادیویی مهران دوستی حاضر شد و در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه با بخشیدن فردی که مسبب ایجاد مشکل در پاهای تو شد چه به دست آورده‌ای؟



گفت: با بخشیدن پزشکی که باعث ایجاد مشکل جسمی در من شد، خود را به دست آوردم و باعث شد به علت همین عارضه در دوره‌ای که همه کودکان می‌دویدند، من کنار بزرگان بنشینم و از همنشینی با آنان چیزهایی را بیاموزم که شاید کودکان دیگر این فرصت را نداشتند.

دربرنامه «رادیو من»، پنجشنبه، هفتم آذر ماه قطعه‌ای از مدیحه‌خوانی رضا صادقی - هنرمند کشورمان - برای نخستین بار پخش شد.

«رادیو من» برنامه‌ای با اجرای مهران دوستی از گویندگان پیشکسوت رادیو و رادیو جوان است که پنجشنبه‌ها ساعت 10 به روی آنتن رادیو جوان می رود.

شایان بازدید : 174 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)


ياروسلاو کارولينسکي، که پليس جسد او را در جنگلي در نزديکي مرزهاي اوکراين پيدا کرده بود توسط والدينش اشتباه تشخيص داده شده بود.
اين مرد 38 ساله در سال 2011 بدون هيچ خبري و «براي يافتن خود» محل زندگي‌اش را ترک کرده بود. ولي او اخيرا به خانه خود بازگشته است و در حالي که ديده پدر و مادرش ناراحت بر روي قبر او ايستاده ‌اند به آنها سلام کرده و گفته است که بازگشته است.



گفته شده مادرش وقتي او را ديد از هوش رفته است و پدرش گفته که اين يک ماجراي فرا واقعيست.
اکنون دفتر دادستاني در حال بررسي اين است که ببيند در حقيقت چه کسي در آن قبر خاک شده است.

شایان بازدید : 162 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)


تا چند سال پیش، یعنی زمانی که نانوتیوب های کربنی هنوز مفهوم جدیدی در عرصه فناوری به حساب می آمدند، محققان بر روی خصوصیات منحصر به فرد آن ها کار می کردند. آن ها دریافته بودند که نانوتیوب ها نه تنها بسیار سبک و مستحکم هستند، بلکه از قابلیت کشسانی منحصر به فردی هم برخوردارند. همچنین متوجه شده بودند که این تیوب ها، هنگام برخورد یک پرتابه پر سرعت، بدون این که بشکنند خم می شوند، و در نتیجه مقادیر عظیمی از انرژی جنبشی را جذب می کنند.



در آن سال ها هنوز محققان قادر نبودند نظریه های خود را به واقعیت تبدیل کنند، تنها لازم بود که راهی بیابند تا بتوانند با بافتن نانوتیوب های کربنی در الیاف، پارچه هایی ضدگلوله و سبک خلق نمایند. آن ها چشم به آینده ای دوخته بودند که این فناوری محقق شود. ظاهراً آینده ای که آن ها منتظرش بودند فرارسیده، و با پیشرفت هایی که در زمینه نانوتیوب های کربنی صورت گرفته، نخ های ضد گلوله به واقعیت تبدیل شده اند.

شرکت کانادایی Garrison Bespoke توانسته کت های ضد گلوله ای بدوزد که درست مانند فیلم های جیمز باندی، از جان فرد در برابر گلوله یا ضربه چاقو محافظت می کنند. در این کت، از پارچه های نانوتیوبی در سه لایه مختلف بهره گرفته شده. لایه اول از نفوذ گلوله به بدن جلوگیری می کند، لایه دوم طوری ساخته شده که شدت پرتابه یا گلوله را منتشر می کند، لایه سوم هم ضربه را جذب کرده و آسیب را به حداقل می رساند.

این شرکت شلیک اسلحه های مختلفی را بر روی این لباس امتحان کرده و ادعا نموده که پارچه این لباس قادر است جلوی گلوله های اسلحه هایی با کالیبرهای 9 میلیمتری، 0.22 و 0.45 اینچی را بگیرد. شما حاضرید برای چنین لباسی چه قدر پول بپردازید؟ 2000 دلار؟ باید بدانید که هر یک از این کت و شلوارها با دوخت سفارشی، برای فرد حداقل 20000 دلار تمام خواهد شد.

نارنجی

شایان بازدید : 203 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)



مجله پیپل به سبک و سیاق همه ساله خود، جذاب ترین مرد سال 2013 را انتخاب کرد.

به نقل از کافه سینما، آدام لوین خواننده مارون5 و کارشناس برنامه voice شبکه nbc توانست امسال از سوی مجله پپیپل عنوان جذاب ترین مرد سال را به خود اختصاص دهد.





او در کنار خوانندگی، حضور کمرنگی در دنیای بازیگری نیز داشته است. مانند بازی در ئی.تی اسپیلبرگ.

سال گذشته این عنوان نصیب برادلی کوپر، بازیگر فیلم "کتابچه بارقه امید" شده بود.

پیش از این اسکارلت جوهانسن به عنوان جذاب ترین زن سال انتخاب شده بود.

شایان بازدید : 213 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)


بر اساس قانون شدن ممنوعیت نگهداری از سگ بولداگ به عنوان حیوان خانگی و بی‌توجهی صاحب این سگ منجر به مرگ خواهر زاده نوپای خود در شهر کرواسی واقع در انگلستان شد.

با بی توجهی به قانون ممنوعیت نگهداری از سگ بولداگ به عنوان حیوان خانگی صاحب سگ بولداگ شاهد مرگ خواهر زاده نوپای خود توسط بولداگ شد.
 



 وی به دلیل زیر پا گذاشتن این قانون برای بار دوم توسط پلیس بازداشت شد.
 
صاحب 35 ساله سگ بولداگ آمریکایی که در شهر کرواسی  واقع در غرب ساسکس انگلستان ساکن است در سال 2011 نیز به دلیل نگهداری از بولداگ که از آن زمان به عنوان سگی که توانایی کنترل رفتار خود را ندارد بازداشت و سگ وی توسط پلیس کشته شد.

خواهر زاده نوپای صاحب بولداگ اسم وی اجازه انتشار نداشته است حین بازی در حیاط پشت منزل ویلایی وی در کرواسی بود که مورد حمله بولداگ قرار گرفت و در حالی  که سر کودک نوپا را می‌خورد با فریاد شاهدان و صاحب سگ از جسد بی‌جان دختر بچه فاصله گرفت.
 
بر اساس حکم دادگاه  پس از نابود کردن سگ به دست پلیس وی به مدت 5 سال از نگهداری حیوان خانگی محروم شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

شایان بازدید : 237 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)


اخيرا در برخی مراکز کامپیوتری تهران بازي رايانه‌اي توزيع شده‌ كه به بازي ترور روحاني معروف شده‌ است.

به گزارش جهان، در این بازی که شبیه بازی های کوماندویی و تیراندازی انفرادی است، کاربر در هر مرحله به اهداف خاصی دست می یابد.

در یکی از این مراحل کاربر باید پس از عبور از موانع و نیروهای حفاظتی، یکی از مقامات ایرانی به نام روحانی را با تیراندازی به وی از میان بردارد.

تلاش  برای اطلاع از نحوه ورود اين بازي به بازار بازي‌هاي رايانه‌اي و چگونگي توزيع آن بی نتیجه ماند.

با این حال اين بازي در برخی از مراکز توزیع شناسايي شده، جمع‌آوري شده‌ است.

شایان بازدید : 192 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)


یک جمعیت هندی به مناسبت روز جهانی سرویس بهداشتی در مراسمی خاص از تلاشها برای اطلاع رسانی درباره اهمیت وجود سرویس های بهداشتی در منازل و تاثیر آن بر بهداشت و سلامت انسان، حمایت کرد.

به گزارش العالم "بندشهوار باثاک" بینانگذار جمعیت هندی سولابهی گفت :هدف ازاین اقدام اطلاع رسانی و آگاهی دادن درباره ضرورت وجود سرویس های بهداشتی در منازل و تمیز نگاه داشتن آن است، زیرا این امر می تواند در کاهش نسبت مرگ و میر و مبتلا شدن به بیماریها تأثیر زیادی داشته و زندگی خوب و سالمی را برای مردم رقم بزند.



سازمان صندوق کودکان ملل متحد تأکید کرده است که 620 میلیون نفر در هند از داشتن سرویس بهداشتی در منازل خود بی بهره هستند و هند از این نظر رتبه اول را در دنیا دارد .

گفتنی است این تعداد در سال 2010 میلادی به بیش از نصف کاهش یافته است.

سازمان ملل نوزدهم نوامبر را روز جهانی سرویسهای بهداشتی اعلام کرد.

فروشگاه
بهترين مطالب سايت هاي ديگر

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 787
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 67
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 465
  • بازدید ماه : 1,691
  • بازدید سال : 14,766
  • بازدید کلی : 643,149