loading...
پایگاه سرگرمی و تفریحی برمودا
تبلیغات ویژه
عنوان
گالری عکس بازیگران و هنرمندان فتوسیتی

شایان بازدید : 522 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)


برنامه ویتامین 3 که اجرای بر عهده علی ضیا است، امروز حاشیه جالبی داشت.

امروز محمدعلی محمدیان معلم فداکار مریوانی و ماهان رحیمی دانش آموز بیمار مریوانی مهمان این برنامه بودند.

در اقدامی جالب علی ضیا در حمایت از کودکان سرطانی سر خود را به دست معلم فداکار مریوانی تراشید.


اقدام جالب علی ضیا در تلویزیون

شایان بازدید : 737 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)


کمند امیر سلیمانی بازیگر نقش " آذر "در سریال پدر سالار که به عیادت "محمدعلی کشاورز" رفته بود روز گذشته با قرار دادن این عکس در صفحه شخصی اش در شبکه اینستاگرام نوشت: "امروز، من و پدرسالار، خدا حفظشون کنه"

https://rozup.ir/up/bermoda/fun/%DA%A9%D9%85%D9%86%D8%AF%20%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1%20%D8%B3%D9%84%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C.jpg

پدر سالار یک مجموعه تلویزیونی درام محصول سال ۱۳۷۴ به تهیه کنندگی و کارگردانی اکبر خواجوئی است که بازیگران سرشناسی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.
بازیگران: محمدعلی کشاورز، حمیده خیر آبادی، خسرو شجاع زاده، سیامک اطلسی، جمیله شیخی، کمند امیرسلیمانی، ناصر هاشمی، محمود جعفری، محمود پاک نیت، آزیتا لاچینی، کتایون ریاحی، پرستو گلستانی، اکرم محمدی، فرحناز منافی ظاهر، حسن مهمانی، جعفر بزرگی
خلاصه داستان: اسد الله خان پدر خانواده‌ای پرجمعیت است که با پسرها، عروس‌ها و نوه‌هایش در یک خانه زندگی میکنند. اما عروس کوچک او آذر، حاضر به زندگی در خانه مشترک نیست و همین باعث ماجراهایی می‌شود.



شایان بازدید : 384 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (1)


یک زن 41ساله که علاقمند بود تا شبیه کیت وینسلت, بازیگر زیباروی هالیوودی شود, مبلغی در حدود 15هزار دلار خرج هزینه های جراحی زیبایی و ماساژ مخصوص صورت کرد تا بتواند شباهتی به کیت وینسلت داشته باشد!



شایان بازدید : 340 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)


تصاویر، ثبت کننده های تاریخ هستند به طوری که اتفاقاتی که به وسیله عکس ثبت شده اند همچنان در دفترچه تاریخ دنیا باقی مانده اند. برخی از این تصاویر بسیار نادرهستند و شاید تنها یک نسخه از آن ها وجود داشته باشد.


شایان بازدید : 245 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)


 شهاب حسینی، بازیگر سینما و تلویزیون تولد همسرش را در صفحه شخصی خود در فیس‌بوک تبریک گفت. در این پیام آمده است:

با عشق می‌شود به خدا رسید از همین خیابان با همین خنکای شبانگاهی که از سمت این زمستان می‌وزد.

با عشق می‌شود گفت سلام، حال کسی را پرسید، به گل‌های باغچه آب داد و اصلا نگران نبود. این عشق از کجا آمده که معجزه می‌کند. بوی سیب می‌دهد و عطر گل محمدی. یک جور اعتماد به تمام کائنات. انگار همه عاشقانه‌ها همصدا شده‌اند تا ضربان قلب تو را تنظیم کنند و لرزش دست و دل مرا.

با عشق می‌شود در شب میلاد تو در آسمان، قرص کامل ماه را به فنجان چای مهمان کرد. من عاشقم. تو خود عشقی. پس بی‌دلیل نیست که امشب می‌شود به خدا رسید ...

پریچهر بانو جان زادروزت فرخنده و مینو ...


شهاب حسینی و همسرش

شایان بازدید : 268 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)


ویبو (Weibo)، نسخه چینی شبکه اجتماعی توئیتر، پر از تصاویر مدل 18 ساله ای به نام ییمینگ ژائو شده است. این مدل و آرایشگر جوان، چهره زیبا و معصومی دارد و در نگاه اول همه فکر می کنند دختر است.


شایان بازدید : 259 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (1)


ريچل گارسيا در وبلاگش گفته که اين موش‌ها را از يک مرکز پرورش طعمه يخ زده براي خزندگان گرفته است ومردم را مطمئن کرده که براي اين موش‌ها نبرد در صفحه شطرنج بهتر از بودن در شکم مار است.



شایان بازدید : 238 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)


عکس های دیدنی از زوج جوانی را مشاهده می کنید که از لحاظ جسمی با هم خیلی فرق دارند. البته این زن و شوهر بسیار خوشبخت هستند و اضافه وزن خانم حتی اندکی از عشق شوهرش کم نکرده است


https://rozup.ir/up/bermoda/57131456263682496693.gif

شایان بازدید : 901 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

تینا آخوندتبار متولد ۱۳۶۱ در تهران ،از خانواده ای نسبتأ ثروتمند و دارای مدرک لیسانس میباشد ،او عاشق بازیگریست ،از لحاظ چهره کمی شبیه الناز شاکردوست میباشد و عده ای وی را شبیه به یکی از بازیگران بالیوود میدانند ،او در فیلم های هر چه خدا بخواهد و طلاق به سبک ایرانی ایفای نقش کرده است.


تینا آخوندتبار


این تصویر را تینا آخوندتبار در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است و در اولین کامنت این تصویر نوشته است که " همین الان دارم میرم سر کار"



شایان بازدید : 982 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

شاهرخ استخری در پیج شخصی خود عکسی  را منتشر کرده است با پی نوشت : دخترم پناه

شاهرخ استخری (زاده ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهران) می‌باشد. از جمله فعالیت های او می توان به دلنوازان، فاصله ‌ها، ساعت شلوغی، سوگند و… اشاره کرد.


عکسی از دختر شاهرخ استخری


شایان بازدید : 300 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)


- مسي تو که مسي، اگه طلا هم بودي هيشکاري نمي‌تونستي جلوي ايران بکني داداش.

- چهارسال قبل کامران نجف‌زاده رفت با مسي مصاحبه کنه، مسي گفت ايرانو نميشناسه و مصاحبه نکرد. الان بايد بيک زاده طوري بزنتش که که قيافش شبيه دفاع راست فوتبال دستي شه.

- مسي جون يک ماه يارانه خودتو بده بيگ‌زاده تا ولت کنه

- مسي تنها نيست "هاشم اول"

- اگه تيم ملي پشتکار شمارو داشته باشه با اين کامنت گذاشتناتون، آرژانتين سهله برزيل رو هم مي‌بريم!

- آهن آلات، ضايعات، مسي‌جات خريداريم!

- مسي، هاشم بيگ زاده را به مناظره دعوت کرد

- بچه‌ها از امروز اينجا پاتوق شد تا شروع جام جهاني. به دوستان خود بگوئيد!

اين فقط نمونه‌اي از کامنت‌هايي بود که بعد از قرعه کشی جام جهانی برزیل از سوي برخي کاربران ايراني در صفحه مسي منتشر شده بود. شايد ديگر نيازي به گفتن هيچ جمله‌اي نيست و با خواندن اين نظرات بدانيم که چقدر بد فرهنگ ايراني را نشان داده‌ايم. اي کاش همه اين دوستان انرژي خود را در جاي ديگري صرف مي‌کردند که به نفع ايران و ايراني بود. جالب اينجاست که در کامنت‌هاي آخر کاربران از صفحه مسي خسته شده‌اند و با يکديگر قرار گذاشته‌اند که حرکت خود را در صفحه ادين ژکو مهاجم تيم ملي بوسني ادامه دهند.

شايد يکي از کامنت‌هايي که در انتقاد از اين نظرات روي صفحه مسي گذاشته شده بود به خوبي حق مطلب را ادا کند:

- واقعا نمي‌دونم منظورتون از اين کامنتا چيه، فقط ميدونم باعث ميشيد جهان سومي بودن مون رو به رخمون بکشن



شایان بازدید : 323 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)


شب گذشته بعد از مراسم قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل ،مهناز افشار بازیگر مشهرر سینمای ایران با یادداشتی در صفحه شخصی ، برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت کرد.

مهناز افشار

این بازیگر محبوب سینمای ایران در این خصوص نوشته است : با آرژانتین و نیجریه و بوسنی همگروه شدیم! مسی بالاخره به آرزوش رسید و جلوی ایران میتونه بازی کنه! جدای شوخی‌ امیدوارم حضور قدرتمند و موفقی‌ رو در جام جهانی داشته باشیم و و لازمه کار اینه که همه دستاندرکاران ورزش تیم کشورمون رو خیلی‌ خوب آماده حضور در این رقابت‌ها بکنن. یادش بخیر هنوز شادی و جشن رفتن به جام جهانی‌ رو یادمونه و همچنین چشم به آینده داریم و شاید شادی دیگری!

بعد از اتمام قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل مشخص شد تیم ملی فوتبال کشورمان با تیمهای آرژانتین، بوسنی و هرزگوین و نیجریه همگروه شده است. این مسابقات اواخر خردادماه سال آینده برگزار خواهد شد.

منبع:گل

فروشگاه
بهترين مطالب سايت هاي ديگر

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 787
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 67
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 241
  • بازدید ماه : 241
  • بازدید سال : 33,325
  • بازدید کلی : 661,708