loading...
پایگاه سرگرمی و تفریحی برمودا
تبلیغات ویژه
عنوان
گالری عکس بازیگران و هنرمندان فتوسیتی

شایان بازدید : 136 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)


آمریکایی  :  روز اول با خوشحالی به همراه پدر و مادرم رفتم مدرسه و دوستای جدید پیدا کردم!تمام دوره ابتدایی رو با معدل خوب قبول شدم.دوره راهنمایی مدرسه رو وقتی شروع کردم روحیم بهتر بود با دوستامون هر روز میرفتیم گردش.دوره دبیرستان دیگه دنیا مال من بود هرشب پارتی و رقص و مشروب بود تا اینکه رفتم دانشگاه و فهمیدم که من از عشق و حال تا کنون چیزی نفهمیدم.من هم عشق و حال کردم هم الان مهندسم و دریک شرکت بزرگ و معتبر مشغول کارم.


ایرانی  :  یادمه روزه اول مادرم منو رو آسفالت میکشید که ببره مدرسه. وقتی رفتم مدرسه و آدماشو دیدم تا سه روز گریه میکردم.دوره ابتدایی رو به زوره کتک گذروندم.راهنمایی که رفتم روحیم خیلی بد بود.همه به هم فحش خار و مادر میدادن منم یاد گرفتم و تو زندگیم به کار گرفتم.دوره دبیرستان همش تو کف مهمونی و پیک نیک گذشت.وقتی رفتم دانشگاه تازه فهمیدم این همه که اذیت شدم همش تمرین بوده تا اینجا دهنم سرویس بشه.درسته عشق و حال نکردم ولی مدرکه مهندسیمو گرفتم و الانم تو یه آژانس آبرومند مشغول کارم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
فروشگاه
بهترين مطالب سايت هاي ديگر

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 787
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 66
  • تعداد اعضا : 67
  • آی پی امروز : 151
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 383
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 751
  • بازدید ماه : 751
  • بازدید سال : 33,835
  • بازدید کلی : 662,218