loading...
پایگاه سرگرمی و تفریحی برمودا
تبلیغات ویژه
عنوان
گالری عکس بازیگران و هنرمندان فتوسیتی

شایان بازدید : 225 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (1)



رفتم دستشویی عمومی در میزنم میگم یکم سریع تر...
میگه شمام دستشویی داری؟
پَ نه پَ اومدم ببینم شما کم و کسری نداری ؟!


تو خیابون داریم راه میریم ... دوتا گربه داشتند جفت گیری میکردن ...
دوستم پرسید... وااااا دارن جفت گیری میکنن ؟!
پَ نه پَ پدر پیرشو کول کرده داره میبره دکتر!


تو رستوران پیشخدمتو صدا کردم ... میگم آقا توی سوپ من مگس افتاده!
میگه مرده؟
پَ نه پَ هنوز زندست، داره شنا میکنه، صدات کردم بیایی نجاتش بدی !


دم کوه زنگ زدم به دوست دانشگام میگم بجنب بچه ها همه جمع شدند منتظر توایم!
میگه بچه های خودمون؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ بچه های شیرخوارگاه آمنه رو میگم که منتظرند بیای ژانگولر بازی از خودت درآری بخندند



دوستم پاش تو گچه، یارو میگه شکسته؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ پاشو گچ کرده که از شهرداری عوارض نوسازی بگیره!


میگم آقا شهید همّت کجاس؟ میگه بزرگراه شهید همّت؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ می‌خواستم خودشو پیدا کنم یه خانواده‌ای رو از نگرانی در بیارم!!!


رفتم واسه استخدام. یارو میگه اومدی واسه استخدام؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدم ببینم کی استخدام می شه ازش شیرینی بگیرم!



زنگ زدم 115، میگه آمبولانس میخواین قربان؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ یه پلیس 110 میخوام، بقیش هم آدامس بدین!


به مامانم میگم من میرم کارواش، میگه ماشینم میبری؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ دارم میرم اونجا دوش بگیرم


به اپراتور اداره میگم لطفا شماره فلانی رو برام بگیر. میگه گرفتم وصل کنم؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ فوت کن، قطع کن



رفتیم رستوران، میگم 2تا جوجه لطفا. میگه جوجه کباب؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ ازین جوجه رنگیا، یه قرمز بدین یه سبز



رفتم سم بخرم واسه سوسك، یارو میگه میخواین سریع بمیره؟!
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام شكنجش كنم ازش اعتراف بگیرم!!!



رفیقم میگه اگه با گوشی برم تو اینترنت از شارژم کم میشه؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ از ذخیره ارزی کشورهای عضو اپک کم میشه!



رفتیم غار علیصدر، به رفیقم خفاش نشون دادم. میگه وای خفاشه؟!
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ بتمن بود. اجاره خونه گرونه اینجا سکونت دارن فعلا!!!


داریم 10 نفری بازی شبکه ای میکنیم. اومده میگه جدی حال میده؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ اسکولیم! عذاب داره اما میخوایم تهذیب نفس کنیم.


رفتم دم مغازه به یارو میگم قرص پشه داری؟ میگه واسه کشتنش میخوای؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ برا سردردش میخوام!!! 



به یارو میگم لباس پرسپولیس رو دارید؟ میگه مگه شما پرسپولیسی هستی؟ پ ن پ ماتادورم لباس قرمز میخوام واسه گاوبازی!


تو دستشويي به رفیقم ميگم آفتابه رو ميدي؟
ميگه ميخواي خودتو بشوري؟
گفتم پ نه پ ميخوام آبش کنم بذارم تو يخچال !


حشره کش بر داشتم اومدم تو اتاق سراغ پشه مامانم میگه میخوای بکشیش....میگم....نـــــــ پــــــــ.....میخوام بزنم زیر بغلش یه وقت بوی عرق نده


همین الان داشتم تو کشو دنبال قرض میگشتم، مادرم میگه دنبال قرص میگردی؟ گفتم پــَــَـــ نه پــَــَــــ دارم دنبال قاشق جهیزیم که دستش طلائیه میگردم!


یارو بقلیم تو اتوبوس یه بند داشت فک میزد (از این عمو پیریا بود ) منم هدفون تو گوشم بود و تو حال خودم بودم یهو زد رو شونم گفت گوش میدی چی میگم ؟ گفتم نــــَ پـــــَ میخوای امینم رو ول کنم بیام شر و ورای تو رو گوش کنم !!!

 

روی نیمکت توی پارک، روزنامه دستمه ... اومده میگه ... روزنامه میخونی ؟؟!!!
میگم پَـــ نَ پَـــ سبزی خریدم نمیدونم لای کدوم صفحه گذاشتم

روی تردمیل میدوم ... اومده می گه می خوای لاغر بشی؟؟؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ می خوام ببینم چند اسب ِ بخار قدرت دارم 



سوسک آمده تو دستشویی. به رفیقم میگم اون کفشو بده به من. میگه کفشو بدم که بکشیش؟! پ نه پ! کفشو بده که بدیم پاش کنه پاهاش نجس نشه



رفتم داروخونه کرم ترک پا بگیرم
می گه واسه پا میخواین؟؟
نه پــــَ میخوام در جهت از بین بردن ترک های کویر لوت گامی برداشته باشم

 

رفتم پرنده فروشی میگم آقا قناری‌های نر و مادتون کدومان ؟
میگه میخوای بخری ؟
پَ نه پَ مامور منکراتم اومدم ببینم قفسشون یه وقت مختلط نباشه!

 

 

سوار تاکسیم میگم آقا نگه دارید، میگه پیاده میشی؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام باد لاستیکا رو چک کنم!



رفتم تو آپارتمان دارم گوشت قربونی بین همسایه ها پخش میکنم، یارو میپرسه نذریه؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ با خود گوسفنده مشکل داشتیم کشتیمش!!!


کمرم درد می کنه یه پارچه بستم بهش. داداشم میگه کمرت درد می کنه؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ می خوام ادای داداش کایکو رو در بیارم.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
فروشگاه
بهترين مطالب سايت هاي ديگر

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 787
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 108
  • تعداد اعضا : 67
  • آی پی امروز : 343
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 843
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,211
  • بازدید ماه : 1,211
  • بازدید سال : 34,295
  • بازدید کلی : 662,678