loading...
پایگاه سرگرمی و تفریحی برمودا
تبلیغات ویژه
عنوان
گالری عکس بازیگران و هنرمندان فتوسیتی

شایان بازدید : 149 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)


محمد رویانیان می‌گوید در گزارش مالی فدراسیون فوتبال ابهاماتی روبه‌رو است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که ساعت ۱۲ مجمع فدراسیون فوتبال را ترک کرد، درباره علت این کار خود در جمع خبرنگاران ، اظهار کرد: خیلی عصبانی نبودم. من از صبح ساعت ۹:۳۰ که آمده بودم به هیات رییسه گفتم که ساعت ۱۰:۳۰ می‌روم و قرار است منتقمی به جای من در رای گیری حضور داشته باشد. به من اصرار کردند تا ۱۰:۳۰ بمانم و همین طور پشت سر هم طول کشید و من بالاخره به کفاشیان گفتم پنج دقیقه‌ دیگر می‌روم و برای همین بود که بلند شدم و مجمع را ترک کردم.

رویانیان پیش از ترک مجمع با نماینده هیات فوتبال خوزستان بحث پیدا کرد. ماجرا از این قرار بود که نماینده خوزستان به داشتن ساختمان از سوی پرسپولیس و استقلال معترض بود، اما مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از جای خود بلند شد و آن فرد گفت که این ساختمان متعلق به پرسپولیس است و سپس نشست را ترک کرد. او در این رابطه گفت: رفتن من به خاطر این موضوع نبود. قرار بود که در نشست مسائلی دیگری مطرح شود، اما همه چیز داشت به حاشیه می‌رفت.

رویانیان درباره دستور مجمع امروز، گفت: تشکیل مجمع از پیش تعیین شده بود و باید تشکر هم بکنم که این نشست برگزار شد، اما در بحث گزارش مالی ابهاماتی وجود داشت. نهایتا قرار شد که گزارش مکتوب در این رابطه فرستاده شود و مورد تایید قرار بگیرد، اما این مساله به ذهن متبادر شد که هزینه‌های فدراسیون از بودجه‌ای که مجمع مصوب کرده بود، بیشتر شده است. یعنی مجمع سال گذشته به فدراسیون اجازه داده تا چهل میلیارد خرج کند، اما ظاهرا ۶۳ میلیارد هزینه شده است. کفاشیان در ابتدا بحث نظارت مجمع بر عملکرد هیات رییسه در استفاده از بودجه را رد کرد، اما پس از این که طبق قانون مجمع این مورد تذکر داده شد، کفاشیان هم قبول کرد. الان هم رای گیری شد که برای گزارش حساب رسی بودجه نمایندگان مجمع کار خود را انجام دهد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اعتراض به ساختمان این باشگاه، گفت: یک ساختمان قدیمی ، مسکونی در یک کوچه فرعی متعلق به پرسپولیس است که البته در زمان آقای دادگان به باشگاه داده شده و البته او هم از جیب خرج نکرده است . اما دوستان می‌گویند که چرا پرسپولیس ساختمان دارد؟ در حالی که ما گفتیم ساختمان متعلق به خودمان است، اما سندش به نام پرسپولیس زده نشده است.

او در باره این که هنوز روی استعفای خود پافشاری می‌کند یا خیر؟ گفت: بله! هنوز مستعفی هستم و امروز هم به جای من منتقمی رای می‌دهد و دیروز به عنوان هوادار به ورزشگاه رفتم . استعفایم را تقدیم هیات مدیره کرده‌ام و احتمالا سه شنبه در نشست هیات مدیره در این رابطه تصمیم گیری می‌شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره این که گفته می‌شود زنجانی قصد دارد باشگاه پرسپولیس را بخرد، گفت: زنجانی یکی از خریدان سهام باشگاه است و برای این کار به وزارت ورزش و جوانان هم نامه زده است. قرار است که کمیته‌ تعیین صلاحیت تشکیل شود تا افرادی که واجد شرایط هستند برای خرید سهام پرسپولیس وارد شوند . به هر حال بابک زنجانی هم به فوتبال علاقمند است و اگر سهام را بخرد خوب است. برای واگذاری سهام باشگاه به فکر تشکیل کنسرسیوم هستیم. پیشنهاد داده‌ایم تا واگذاری باشگاه به بخش خصوصی به شکل کنسرسیوم انجام شود. این طرح را به صالحی امیری داده بودیم اما او وزیر نشد. صالحی یکی از مدافعان این طرح بود و فکر می‌کنم با رای نیاوردن او ورزش ما یک سال به عقب افتاد. امیدوارم که وزیر جدید در آینده نزدیک تعیین شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین با اشاره به این که پیشکسوتان در واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی مقدم‌تر‌ند، ادامه داد: مردم، پیشکسوتان را قبول دارند و آنها نیز دلشان برای پرسپولیس می‌سوزد. قدیمی‌های این باشگاه می‌توانند با شرکت‌های تجاری شریک خوبی باشند.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلی با اعضای هیات مدیره باشگاهش دارد یا نه، گفت: اختلافی با کسی ندارم و مخلص همه اعضای هیات مدیره هستم. آنها باید به باشگاه کمک کنند اما تا این لحظه هیچ کمک مادی و معنوی نرسیده است. اختلافی نداریم و هر چه را تصویب کنند اجرا خواهیم کرد ولی بعضی از آنها از استعفایم زیاد خوشحال شدند.

رویانیان که دیروز بعد از مدت‌ها برای تماشای بازی پرسپولیس به ورزشگاه رفته بود، در پاسخ به این پرسش که آیا اظهار نظر قبلی اش را گفته بود که به دلیل فضای ناپاک به ورزشگاه نمی‌رود، فراموش کرده و دیروز به تختی رفته است، تصریح کرد: من دیروز به خاطر همین آلودگی‌ها به ورزشگاه رفتم! همچنین دایی را محروم کرده بودند و من به خاطر او به ورزشگاه آمدم تا در کنارش باشم.

وی در ادامه درباره شعار هواداران پرسپولیس علیه استقلالی‌ها نیز، خاطر نشان کرد: وقتی دیدم چنین اتفاقی در حال رخ دادن است، بلند شدم و از هواداران خواهش کردم که به کسی اهانت نکنند. باید احترام‌ها حفظ شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره کمک نکردن خیر دوم به پرداخت مبلغ قرارداد محمدرضا خلعتبری اظهار کرد: این خیر از دوستان ماست اما کمکی نکرد. اگر هدایتی بتواند کمک کند خوب است ولی اپوزیسیونی دور خودمان پیدا ‌کرده‌ایم و به هر جا که می‌رویم این اپوزیسیون راه را بر روی ما می‌بندد و اجازه نمی‌دهد که کسی به پرسپولیس کمک کنند. اعضای آنها هم از اطرافیان باشگاه هستند. همچنین یکی از اعضای هیات مدیره مشتاق است و تلاش گسترده‌ای می‌کند تا رویانیان نباشد. او سیم خارداری دور ما کشیده و این برای من بسیار عجیب است.

خبرنگاری در پایان گفت که یکی از اعضای کمیته‌ انضباطی اعلام کرده اگر پرسپولیسی‌ها ساکت باشند، امتیاز کسر شده را برمی‌گردانند. رویانیان با تایید این جمله گفت: من هم این را شنیده‌ام.

خبرگزاری ايسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
فروشگاه
بهترين مطالب سايت هاي ديگر

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 787
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 103
  • تعداد اعضا : 67
  • آی پی امروز : 369
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 992
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,360
  • بازدید ماه : 1,360
  • بازدید سال : 34,444
  • بازدید کلی : 662,827