loading...
پایگاه سرگرمی و تفریحی برمودا
تبلیغات ویژه
عنوان
گالری عکس بازیگران و هنرمندان فتوسیتی

شایان بازدید : 158 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)


 در چند وقت گذشته با افزایش هزینه‌ها موسسات خدماتی در رابطه با برگزاری مراسم ازدواج و عزا دایر شده است. در تبلیغ این موسسات آمده است که با هزینه‌ی 300 تا 500 هزار تومانی تا 200 نفر خدمات مجلس شما را پذیرا هستیم.

 در تبلیغات این موسسات آمده است که میوه، شیرینی، کارت دعوت، لباس عروس، ماشین عروس، گل ماشین عروس و فیلمبردار با هزینه‌ی اندک انجام می‌شود.

این موسسات در کنار اعلام این خدمات یادآور می‌شوند که مبلغ قرار‌داد اولیه تنها تا سقف 200 نفر است و بیش از این مقدار مشتری باید به ازای هر نفر مبلغ خاصی را پرداخت کند.

در این رابطه یکی از ارائه‌دهندگان این خدمات به ایسنا گفت: برای هر نفر 700گرم میوه فصل، 100 گرم شیرینی پخت روز ترجیحا دانمارکی، لباس عروس، کارت دعوت، ماشین عروس بسته به تعداد میهمان، گل ماشین عروس، فیلمبردار و عکس سرمجلسی به مشتری ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: ماشین عروس بنا بر تعداد میهمان‌ها زیر 100 نفر پرشیا یا 206، 200 نفر مزدا 3 و بیش از این تعداد کمری به بالا ارائه می‌شود.

او هم‌چنین یادآور شد: موسسه موظف است تنها یک ماشین در اختیار مشتری قرار دهد یا ماشین عروس یا ماشین فیلمبردار که اگر مشتری ماشین برای فیلمبردار هم بخواهد باید 50 هزار تومان هزینه‌ی ماشین پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: ماشین فیلمبردار که به ازای آن 50 هزار تومان دریافت می‌شود ماشین اجاره‌ای نبوده و ماشین یکی از افراد شاغل در موسسه است که از این 50 هزار تومان حدود 40 درصد به صاحب ماشین داده شده و مابقی برای موسسه خواهد ماند.

او در رابطه با ماشین عروس گفت: اجاره ماشین عروس تا ساعت 10 شب است و بعد از آن به ازای هر ساعت 15هزار تومان از مشتری دریافت می‌شود.

وی یادآور شد: فقط تهیه گل ماشین عروس برعهده موسسه است و تهیه گل دست عروس و گل‌آرایی دیگر برعهده خود مشتری است.

این ارائه‌دهنده خدمات تاکید کرد: کیفیت دوربین فیلمبرداری بنابر تعداد میهمان‌ها تعیین می‌شود و در بیشتر مواقع فقط دوربین اجاره می‌شود و فیلمبردار یکی از افراد موسسه که کمی با دوربین آشنایی دارد است.

او ادامه داد: البته فیلمبرداری بدون میکس خواهد بود که سود فیلمبرداری با هزینه‌ی میکس که از مشتری اخذ می‌شود به موسسه بازگردانده خواهد شد و در کنار فیلمبرداری دیگر عکاسی صورت نمی‌گیرد و اگر مشتری عکس هم بخواهد باید مابه‌التفاوت آن را پرداخت کند و در بیشتر مواقع نیز عکاسی توسط افراد موسسه صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: در عکاسی روتوش و فعالیت‌های منحصر به فرد برعهده موسسه نبوده و برای آن باید مبلغ جداگانه‌ای پرداخت شود. در کنار عکاسی از مجلس نیز عکاس از هر میهمانی که بخواهد از آن عکاسی شود، مبلغی دریافت می‌کند که این موضوع سود فعالیت عکاسی در این مجالس خواهد بود.

وی در این رابطه گفت: روتوش توسط افراد غیرحرفه‌ای صورت می‌پذیرد و این موضوع نیز برای موسسه سود به حساب می‌آید. در کنار عکاسی آلبوم دیجیتال که قیمت حرفه‌ای آن 400 تا یک میلیون تومان است 200هزار تومان برای مشتری تمام می‌شود.

این ارائه‌دهنده خدمات مجالس یادآور شد: حمل‌ میوه، شیرینی و سرمجلسی برعهده مشتری است و البته این کار می‌تواند با پرداخت هزینه توسط موسسه هم صورت گیرد.

وی در این رابطه تصریح کرد: از هر مشتری به ازای حمل‌ونقل میوه، شیرینی و سرمجلسی حدود 20 تا 30 هزار تومان دریافت می‌شود، اما راننده موسسه تمام سرمجلسی‌ها، میوه‌ها و شیرینی‌ها را یکجا جمع‌آوری کرده و به مجلس هر فرد می‌رسانند که این موضوع نیز برای موسسه سود خواهد داشت.

به گفته وی در لحظه عقد قرار‌داد به مشتریان پیشنهاد می‌شود از باغ خصوصی یا عمومی برای عکاسی و فیلمبرداری خود استفاده کنند که قیمت باغ عمومی 30 هزار تومان و باغ خصوصی 100 هزار تومان است که از این مبلغ تنها 30 درصد به صاحب باغ داده می‌شود.

او در پاسخ به این سوال ‌که این موسسات با چه مجوزی فعالیت می‌کنند گفت: این‌گونه موسسات را افراد با نام موسسات خدماتی به ثبت می‌رسانند.

یکی از افراد شاغل در این موسسه نیز  گفت: اگر قرار‌داد‌ها با همان مبلغ 300 هزار تومان بسته شود موسسات ورشکسته می‌شوند و تمام سود این موسسات در خدمات حاشیه‌ای است.

او تاکید کرد: خدمات عکاسی و فیلمبرداری کاملا غیرحرفه‌ای بوده و اگر موسسات بخواهند از افراد حرفه‌ای استفاده کنند هزینه‌ی سنگینی را باید متقبل شوند و در اکثر مواقع مشتریان به دلیل این‌که پول کمی پرداخت کرده‌اند ایراد‌های کار را به موسسه گوشزد نمی‌کنند.

وی گفت: لباس عروس‌های ارائه شده در این موسسات لباس‌ عروس‌هایی است که توسط دیگر عروس‌ها خریداری شده و بعد از یک مدت علاقه‌ای به آنها ندارند که حدودا برای هر عروس 800 تا دو میلیون تومان تمام شده است اما موسسه آن را با قیمت 50 هزار تومان از آنان خریداری می‌کند.

خبرگزاری ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
فروشگاه
بهترين مطالب سايت هاي ديگر

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 787
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 107
  • تعداد اعضا : 67
  • آی پی امروز : 255
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 574
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 942
  • بازدید ماه : 942
  • بازدید سال : 34,026
  • بازدید کلی : 662,409